Zoeken in deze blog

20 september 2011

Kantoor

Omdat Ginny een hulphond in opleiding is, vind mijn werkgever het goed als ik haar af en toe mee naar kantoor neem, dus mocht ze vandaag voor het eerst even mee. Helaas durf ik haar nog niet de hele dag mee te nemen omdat ze nog niet helemaal zindelijk is en ik nogal lang onderweg ben van mijn bureau naar buiten.
Ze voelde zich er prima op haar gemak en wilde graag poseren voor de toegangspoortjes. Binnenkort mag ze wat langer mee.

Een collega had een flinke zak vol gebruikte printcartridges meegenomen. Deze zijn geld waard voor Hulphond Nederland. Heel fijn dus. 



spiegeltje, spiegeltje aan de wand....
 Ook mobiele telefoons kunnen ingeleverd worden en leveren geld op.

De mooi spiegelende koffie- en frisdrankautomaten zijn een echte aandachtstrekker voor Ginny. Ze mag zichzelf graag zien....

Natuurlijk hebben we ook even over het terrein van de High Tech Campus gelopen waar mijn kantoor staat. Tijdens de wandeling werd ik aangesproken door een mijnheer die er ook al eens over had gedacht om een pup een jaar lang op te voeden. Het idee na een jaar weer afscheid te moeten nemen heeft hem tot nu toe tegengehouden. Ik heb hem aangeraden naar de Open Dag op 1 oktober te komen en daar eens met de cliënten te praten die een ADL of seizure hond hebben. Inderdaad is het afscheid nemen niet makkelijk, maar als je hoort en ziet wat een hond voor deze mensen betekent dan zijn weet je weer waarom je besloten hebt zo'n pup in huis te nemen. Bovendien hoor je af en toe hoe het met 'jouw' hondje gaat.

De zwanen op de campus krijgen regelmatig wat brood toegeworpen en komen dan ook direct kijken als je over de houten brug loopt. Meteen een goede oefening dus. 

Zwaan kleef aan.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten